overkligt

Rubriken säger nog allt !
Har haft en bra helg, fredagen slutade bra i Linus soffa efter ett antal fyllda vinglas m vänner hos Simon och Maria ! Tack för en bra kväll. Efter tre timmars sömn vaknar jag i panik av att jag tror jag har försovit mig till jobbet. Men ikke, klockan stod på sex så det var bara att gå upp o ner till bageriet. En hyfsad dag m oförtjänt mycket huvudvärk... Nästsista dagen, trivs så bra o hoppas på några extra timmar i jul :)
Men nu blir det Stadshotellet, förhoppningsvis ett bra tag till i vinter. Så tillbaka till servering men hoppas på att få ett bättre intryck av branschen än förra gången.
MEN NU tillbaka till rubriken, overkligt ! har precis kommit hem från stan, varit och kollat på en lägenhet. Och inte en där det har rökts inne i 25 år och med ett badrum där man knappt kunde vända sig om med stängd dörr. Utan en fin trea på 100kvm, diskmaskin, perfekt läge o överkomlig hyra. Så om alla håller tummarna har vi en lägenhet i stan innan jul :]
Detta gjorde min dag och imorgon nytt jobb, hoppas på att helgen blir toppen också så är allt perfekt !
eran erica

Bild från idag hos halldens, speldag o falukorv stod på schemat. TACK för att jag har er, behövde de skratten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0