fyra månader,

fyra dagar och 40 min senare. Har väl hänt en hel del saker under den tiden. Saker som jag säkert har glömt många av dem men även minnen som jag kommer att minnas länge.
Slutade mitt förra inlägg precis när sommaren hade börjat, student och skolavslutning, midsommar och första doppet i havet.
Har inte blivit så många fler dopp efter det faktiskt. Vet knappt vart denna sommaren tog vägen, men det är väl så det känns efter varje sommar. Man borde verkligen ta ledigt en sommar, ha sommarlov och bara njuta! men så blev det inte denna sommaren, hur mycket jag än ville. Jag jobbade på JC, sista sommaren. dag ut och dag in. Jobbet varvades med vinfotboll, resa till lund m Hanna, köpenhamn-weekend m Kim, kräftskiva, hawaiifest, lägenhetssökande och mycket mer. Som sagt, har väl glömt bort hälften. de där mysiga kvällarna när solen gått ner o man sitter m ett gäng vänner o bara skrattar hela natten, de kvällarna har jag iaf inte glömt bort!
Detta var även den sommaren jag tog farväl av min hedliga sony ericsson mobil, bytte ut denna fna mot en Iphone, förvänad?, som dessutom har krånglat fram till igår. Men försäljaren so lurade på mig den under en lunchrast på torget är väl nöjd antar jag. MEN posetivt m denna nyblivna svensson-mobil är ju att jag slipper gå in på internet på datorn, använder aldrig digitalkameran längre och har blivit såld på de mest onödiga appar så som väckarklocka som väcker dig när du är som mest utvilad, även om detta skulle vara mitt i natten. men det finns ju såklart nackdelar; den är säkert dubbelt så stor som min hedliga sony, alla kontakter måste skrivas över (som jag förövrigt inte har skrivit över på tre månader). Men jag härdar ut!
Nu i höst har hoppat mellan jobb, varit en flitig inloggare på derome förvaltning o fått en bil :] livet rullar på och jag vet absolut inte vad jag skall göra i framtiden, i vår, i vinter, nästa månad eller i helgen. men det kanske är det som är tjusningen med det. att inte veta, att leva i nuet som dom säger.

lovar och svär att jag kommer uppdatera mig här nu (tillfällit arbetslös och blogg.se i mobilen är väl anledning nog)

ha det fint !
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0