lördag

härliga dag! hade en bra dag igår också, spenderades tillsammans m lisa o karin m lunch vid fästningen och mycket prat. Saknat Lisa som har varit på andra sidan jorden medans jag har hängt i Geilo. Skönt att bara sitta och njuta av vädret och prata. Var hundvakt åt Jumjum också så blev en promenad vid vattnet också.
På kvällen åkte vi iväg till Bua för att fira moster. På vägen dit spelades Gyllene Tider på högsta volym, älskar min familj.
Fick träffa alla kusiner som jag inte sett på länge, fick äta rabarber o jordgubbspaj o sitta och prata natten lång. underbart!
Idag åkte Kim till jobbet vid nio, jag gick upp ett tag efter det och började städa, gick ner och tvättade och nu skall jag dammsuga mm. Sen ner och handla o börja m efterrätten. Kommer bli bra ikväll m föräldrar o broschan.
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0