desperat

Har märkt att jag, omedvetet eller inte vet jag inte, varje gång jag går in i en butik letar desperat efter ett par träskor m klack. Allra helst m bruna läderband och klack i ljust trä. Har inte hittat några perfekta än och i detta letande kom jag på att jag är nog desperat efter fler saker nu till sommaren. Här är några av dem:


De längts ned är från H&M barnavdelningen men är dock slut överallt i storlek 38


Lite suddig bild kanske men hittade dessa på en annan blogg nu idag. Älskar detaljen
m benet och dragkedjan. Har en liknade från förra året, svart m guldig dragkedja
men kan man ha för många bikini? ne.


Var inne på Kungsmässan i förrgår. På väg hem från Göteborg m mamma
och Niclas. Hemtex höll på att skylta om m bland annat detta snygga baklakanet.

Har varit ute efter en långklänning ett tag nu. Men verkar som att det inte alls är något för mig. Ser ut som jag-vet-inte-vad och att jag skulle kunna vara i åttonde månaden. Synd men sant. Så någon långklänning blir det troligen inte för mig. Men tycker det är så fint på andra !

Har en dag m en hel del att-göra-saker inför lördag då svärföräldrar, mamma o pappa o niclas kommer på middag. För första gången på två år. Hade tänkt att sätta upp min fotovägg. (samlat på mig en hel del foton, bilder och vykort nu och har tänkt att rama in dem och hänga upp i olika stora ramar på vår vägg ovanför soffan. Som just nu har täckts av ikeahyllor) något såhär hade jag tänkt mig:

Fast endast svarta ramar. Kanske någon silver för att bryta av.
Vet att många har det men bra idé och snyggt!

Men känns som att tiden att hinna klart m den väggen innan lördag är lite knapp. Men får se hur mycket jag hinner. Ikväll blir det troligen invigning av Bodegan m Thomas eller lite golft för att träna på tolamod och teknik m Johnny och Johan. Kim tränar och kommer inte hem för än vid halv tio. Imponerad över hans självdiseplin, träning både innan och efter jobbet tre dagar i veckan. Medans jag knappt är ute och promenerar två gånger i veckan. Men det får det bli ändring på. För jag har lovat mamma att jag skall gå hela tre mil m henne under TappaVandringen. pust. Bara att snöra på skorna och gå till benen inte orkar ett steg till.
Så förhoppningsvis hinner jag m en runda idag innan Bodegan elr golfen ikväll.
Blev ett långt inlägg, Nu får jag ta tag i disken, sen dammsugaren och duschen.
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0