äntligen

Någon vecka efter mitt desperatinlägg om mina måste-ha-saker inför sommaren är nu det mesta fyndat :) Hittade ett par träskor m klack från Moheda Träskor på Nilson, dock inte bruna. Blev en ljusgrå/mullvadgrönfärg men som kommer passa perfekt till sommaren.
Fick inhandlat badlakanet på Hemtex när jag var uppe i Kungsbacka m Emma och Maria i går. Även en svart finkläning m volang längst ärmarna på Gina, för 49kr, en kornblå shortsdress på BikBok för 74kr och svart papper som kommer få sin plats bakom mina foton till fotoväggen! perfekta fynd!
Efter en heldag på Kungsmässan o Freeport åkte tre trötta tjejer hem för att ladda om för kvällen o popquiz på Cheers. Men innan dess skulle äntligen jag och Kim kolla på en lägenhet! Eskilsgatan, precis vid Hagaskolan. Perfekt avstånd till stan och stationen. Hade verkligen inga förväntningar men det lilla jag hade tänkt mig försvann direkt. Inrökt, vit plastmatta i kök och sovrum, en jätteliten toalett m gul plastmatta från golv till tak, söndriga köklådor. Känns som jag kan hålla på hur länge som helst tyvärr.. Ska iaf få ett pris på vad hyra blir om de totalrenoverar den åt oss. För den tiden till att renovera har vi inte själva och inte heller pengarna. Så synd där, är fortfarande desperat!
Nu skall jag iväg in mot stan, morsdagpresent och långkläning som inte blev köpt igår! sen ikväll blir det bodegan m jobbet!
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0