tusen tack

tack vare Maria kan jag ha min långklänning ikväll :] happy!
Blir en kväll som börjar hos Maria sen får jag se hur mycket jag orkar, annars avslutas den på Oscars!
Har hunnit diska allt, stod disk från förra veckan.. usch, diskmaskin är prio ett i nästa lägenhet!
Men sparar mig till ikväll, så ingen PW utan blir solning och bok på ballkongen istället! läser Star av Pamela Andersson. Vet inte riktigt vad jag tycker än efter de 40 första sidorna men tänker ge den ett försök iaf. Inte många bocker som har varit intressanta nog för att jag skall läsa ut dem. Läste Små Citroner Gula uppe i Geilo, bra feelgood-bok, om det nu finns något som kallas så. Hoppas att detta lir en sådan också!
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0