perfekt

Har haft en bra dag, och även en bra kväll igår för den delen!
Var på AW på cheers m Thomas, ole o deras vänner sen vidare till bodegan efter fotbollsmatchen :] Stannade inte speciellt länge. Skulle upp tidigt idag så jag tog det lugnt. Inget fanta-rosé för mig. Har förduckit mig på det, blev en hel del för några sommrar sedan. Och caprinian jag fick på bodegan var inte så god som jag hade hoppats på. Men bra kväll, skönt att träffa Thomas lite, tack för att du är en bra vän!
Åkte till Apelviken m Hanna i förmiddags för att beskåda proffsspelare o våra egna amatörer på beachplanerna, back to the beach som är en beachvolleytunering har stannat till i varberg denna helg :] GUD vad jag saknar volleybollen. Blir troligen spel i höst!
Vidare hem för grillat o sol på altanen. O nu sitter jag här och funderar på om jag skall ha långklänningen ikväll också, gillar den! Blir tjejkväll hos Maria ikväll o äntligen får jag träffa Anna som jag nu har fått ner till mig över sommaren :] kommer kanske inte bli så sent, har varit ute ons o igår och skall troligen ut imorgon.  semsteralkoholist?! mm.
Har fått lite fler fräknar idag men dränkte resten av kroppen i solfaktor 20 kids, så blev inte en smula brun. inte bränd heller för den delen! :]
njut av att sommaren är här, för det gör jag!
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0