näsdukar

Sitter m näsdukar, te datan i soffan. Har mått sådär de tre senaste dagarna men har väl egentligen inte lyssnat på kroppen, var bla ute på golfbanan igår i sju timmar. Så nu sitter jag här, sjuk. Skall ta tag i disken och skulle varit ute och gått men vet inte om det blir värre då. Hoppas på att det blir bättre så jag kan få njuta lite av solen som skiner!
Skulle ut ikväll, premiär på oscars för Surfs up, men vet inte om jag orkar. Bättre att stanna hemma och agera pensionärspar m Kim?!
Imorgon får det iaf bli en tripp in till stan så jag får träffa Hanna nu när hon kommit hem efter Frankrike och Italien!
Har fått alla bilder från paris från Karin men inte lagt in de på datan än, ligger ute en del på facebook..som jag kopierade :] dock inte alla, men ändå. TACK bella för några bra dagar i huvudstaden. Skulle verklingen vilja ha dig hemma i sommar längre än en månad! men får väl bli en tripp ner i höst också.
som sagt lite bilder:

Ryanair, yes

Min söta Bella i hennes nya klänning från Diesel. Har har på mig en kort
kofta i spets och underbart sköna jeansshorts, båda från H&M i paris.

Fyndade en hatt på H&M, 69kr. Lite stor pga. herrmodell men gillar den!

Shopping!

eran erica

Kommentarer
Postat av: Izabella

Så roligt att titta på bilderna, var så skoj att ni kom och hälsade på! Ser otroligt mycket fram emot att komma hem i sommar :)



Puss!

2011-06-26 @ 01:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0