maggio

Sitter o insperaras till veronica maggio, mitt hjärta blöder o välkommen in är favoriter nu efter att jag kommer har tjatats ut onödigt mkt på radio mm. Förövrigt spenderas dagarna i lägenheten i veddige m näsdukar o film. Har  inte blivit av m min hosta o min rinnande näsa som kom o hälsade på förra veckan. usch! skulle behöva få lite energi o gå o golfa, behöver all träning jag kan få nu innan uppspelningen om en vecka. Får läsa genom teoriboken några gånger istället.
Spenderat förmiddagen framför Efter Tio malou von sivers. Hemmafru som jag blivit följer detta varje morgon. Gillar blandningen av intervjuer och som idag modevisning. Visade ett hippie-chict märke m mycket spetsklänningar i olika blandningar av tyger. Gillar stilen!
men mitt internet fungerar inte riktigt som det skall så får inte fram några bilder :[
tänkte ta en powerwalk nu men vet inte om halsen pallar så får ställa min o diska så länge.
vill ha sol o fler fräknar på näsan!
eran erica

Hittade en riktigt gammal bild från Tolv-vik, viken nedanför min morbror
o mormor i Bua. Får åka dit snart, härligt att bara kunna ligga o sola,
slippa tänka på vilka som ser dig, om du har någon ful o uttvättad bikini
eller misslyckats att fixa håret.


Kommentarer
Postat av: Avva

Vi är ju där "jetseten" från Bua och kollar vilken bikini du har :)

2011-06-08 @ 12:35:54
Postat av: Hanna - Whiterainbow

de är färgglada och snygga, men jag såg även att coop hade snygga plastbestick som var i silver. såg ut som vanliga metallbestick, dock kostar det ju en hel del mer! men de var också snygga! :-)

2011-06-09 @ 11:56:43
URL: http://www.whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0