invigning

sommaren är härmed invigd! med allt vad det hör till - skolavslutning, studenten, champange, ballkonghäng, uteservering, afterwork, långklänning, bara ben, beachvolley, flugor som har fastnat och surrar på fönstret, fräknar i mängder, prinsar och prinsessor på bal, golfkurs, nyplanterade blommor som dör av värme, en kommande trädgårdsfest och alldeless snart midsommar! jag njuter av varje minut.
Trots dessa alla saker att blogga om har inte inte haft någon energi, känner mig lite seg varje dag. Nu skulle mamma sagt att jag borde ta vitaminer o dricka mer vatten. haha.
Har iaf en hektisk helg framför mig. Börjar jobba på lördag m ett helt nytt kassasystem, så man kommer stå där helt hjälplös nu i flera dagar. Som aatt det inte räckte bbörjar vi sommarean på lördag. yes, nu kör vi!
Sen när jag kommer hem möts jag förhoppningsvis av Emma, Sara o Emil som spenderr helgen här i varberg hemma på häggebjärvägen :] mycket planering o fixande väntar inför min 20årsfest som är 114 dagar försenad, så det blev en trädgårdsfest istället! :] kommer blir lyckat, snapsvisor, lekar, skön vänner och förhoppningsvis en fin och regnfri kväll!
Så ikväll blir det att sätta upp partytält och bord m stolar. Som tur är har jag några starka killar till min hjälp!

Blev trött på migg halvkorta hår i förra veckan så jag åkte upp m maria till göteborg och flätade in flätor på den korta sidan. Blev inte riktigt som jag trodde, blev mer som rastaflätor och jag hade tänkt mig lite mer inbakade flätor. men men, nu när det bara är några dagar kvar till festen så börjar den ena flätan gå ur och jag vet inte om jag skall ta ut alla elr ha kvar dom lite halvdant. ??

som sagt har jag firat en hel del studenter nu i veckan och främst min kusin Lina, GRATTIS! så här är några bilder från dagen:










nu skall jag ta tag i lägenheten. Sen blir det hem till trönninge för fix m placeringskort o tält!

eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0