solen skiner

och jag sitter inne, har precis ätit frukost. älskar verkligen min nya favorit bland juicerna!
Skulle varit ute och åkt idag också m emma och sara, sista dagen för emma här. Men vill inte riskera att något händer m mitt knä så vi bestämde oss för att ta en fika vid två istället så blir det utgång ikväll efter jobbet också :]
Jobbade från sju igår och var hemma halv två igen, fem timmar på jobb. Kändes helt okej men var beredd på att få stanna i baren hela natten. Men det gjorde att jag var pigg nog att vakna av mig själv tio imorse vilket vad skönt!
Ringde ett samtal till en pojke igår natt, beskedet han fick gjorde honom gråtfärdig - jag kommer hem 21-27 ! har också fått ledigt från fredag till söndag så jag är helt ledig när han, thomas och linus är här uppe :] känns så skönt! även för mitt knä som kommer få vila upp sig riktigt! Så det blir en födelsedag hemma, m middag m kusiner, pojvän och lovisa?! Men den riktiga 20års-festen kommer ni få vänta till, i sommar kommer vi befinna oss i en trädgård eller på en strand m en drink i handen och bara njuta av sommarnatten !
Sitter och lyssnar på Melissa Horn, kan alla låtar utantill men det gör dem inte tråkiga eller uttjatade för det. Älskar texterna och den sköna musiken till. Verkligen att rekomendera!
ses snart
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0