onsdag

Känns som allt går i repris; kommer hem vid två i natten, sover till halv tolv, äter frukost, kollar datan, duschar, jobb - duka, vika servetter, putsa, fylla på vin och minvann, gästerna kommer, diska, städa, gå hem och sov. Gå upp när alarmet tjuter vid halv tolv, äta frukost, kalla datan, duscha. . .
Men ikväll blir det annorlunda, får träffa kim, thomas och linus när jag har slutat :] sover antagligen på hotellet, sen blir det skidåkning innan jobbet imorgon. Sen är jag fri, i en vecka! underbart! jag behöver verkligen detta nu, tappat mycket av min ork för jobb och allt som tar energi.. synd men sant.
Mycket jobb gör också att jag nästan aldrig träffar min roomie Hanna. Har våraa knep dock, ligger alltid en lapp på bordet när jag kommer hem på natten och en lapp till henne innan hon går på morgonen. Tack för dessa lappar! annars skulle inte någon ork alls finnas för att kunna gå ner till jobbet! tack för att jag har dig hanna. Och tack för brödet förresten, lyx!!
nu blir det dusch som sagt sen vet ni hur resten av min dag kommer se ut!
ses snart
eran erica

Kommentarer
Postat av: Avva

Kämpa på och ha det så bra med Kim och åk nu mycket skidor. Hälsa Hanna. KRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAMMMMMMMM

2011-02-17 @ 08:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0