nu kör vi, igen.

Sitter vid köksbordet och har precis ätit upp min andra skål m cornflakes, sylt och mjölk. Ben, armar och händer skakar. trött efter ännu ett 14 timmars pass igår. Fick nio timmar sömn men hjälper inte just nu, för trött. Har ett vänsterknä som tyvärr också har blivit för trött för det här, överansträning. Dränkt det i tigerbalm nu men inget hjälper, bita ihop bara. Har två dagar kvar m denna konferensgruppen, från fyra till ut ikväll sen frukost imorgon. sen blir det städning och ladda för att gå upp mitt i natten för att hämta mamma, moster och kusiner på stationen! guld. Förhoppningsvis har jag löst det att jag kan vara ledig torsdag och lördag. Då blir det till att bita ihop pga. av det onda knät, åka skidor hela dagarna, laga mat ihop, gå på quiz, äta ute, gå på spa. Kanske blir det en tur på langerenn också?! :] saknar iaf er mycket, kommer bli skönt att bara ha er här!
Nu; in i duschen, ta något sista att äta och sen iväg till Highland. så kör vi, igen!
eran erica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0