hjärta

glad allahjärtansdag ! hoppas ni alla får en fin dag m era nära och kära. Har många som jag också skulle vilja spenadera min dag med, som finns för långt borta just nu. Därför blir det många sms och tankar till er där hemma istället!
Min dag ser ganska lugn ut, sovmorgon till halv tolv! sen jobb från halv tre, möte m chef vid fyra sen gå hem vid kanske tolv.. dagarna rullar på och det har jag ingenting emot för snart ät det torsdag och då äntligen får jag träffa kim, linus och thomas!
Skall iväg occh köpa min tågbiljett idag också, kommer åka upp igen lördaagen den 26e för att kunna jobba på kvällen och sedan ett frukostpass på söndagen. Kommer bli några bra dagar hemma på västkusten, det är jag säker på! Och denna gång har jag inte så mycket planerat, vilket är skönt för det jag saknar mest är att bara vara. Va en vardag hemma; ligga i soffan och se på skidskytte m familjen, stora runt så länge jag vill på stan, ta en fika på EH, promenera runt i trönninge m lovisa, ha skagenonsdag. Jag saknar allt som jag hade i min vardag. Nu är det snart två månader kvar, vi kör hela vägen!
Sa hejdå till en av de finaste tjejerna jag vet igår, Emma Nobin. Har haft några underbara månader m dig här uppe och vi kommer ha en lika underbar sommar, jag lovar, Men det tog ändå emot mycket att krama om dig och säga hejdå! tårar kom, förvånde? ses snart vännen!
Nu; göra mig iordning, höja volymen på melissa horn så jag hör även om jag borstar tänderna inne på toaletten, ta på mig vinterkängorna och gå ner mot sentrum. Sen jobb !
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0