frost på västkusten

Efter några bra dagar m guldpojkarna i Geilo åkte vi på lördagskvällen hem mot västkusten. Thomas körde hela vägen, vilket gjorde att kim och jag kunde sova skönt i baksätet. tack! när vi kom hem, presic innan vi går in i kims lägenhet säger han -grattis på allahjärtansdag. jag öppnar dörren och möts av en helt nymålad lägenhet; sovrum, hall är nymålade i vitt, ny byrå o sovrummet, snygg speleg uppsatt på längden längst ena väggen i hallen mm mm. TACK älskling! kommer bli en del ändringar till jag flyttar in men allt sånt löser vi :]
Fick en bra dag hemma igår som spenderades hos familjerna andersson och carlsson ! mat och mera mat. Idag har jag bara varit; handlat, tittat på mysteriet på Greveholm m niclas, pratat m min far.. haft en vardag helt enkelt. ikväll blir det middag och födelsedag + allahjärtansdagfirande hos kim. effektiva som vi är tar vi allt på samma kväll sen blir det tårtkalas för mig lite senare i veckan m släkten !
Laddar för min heldag m Lovisa imorgon som kommer börja vid halv tio hos henne m att baka skones och ha en härlig frukost, vidare till stan för shopping och några timmar på asiaspa. Kommer bli guld, behöver verkligen en heldag m den tjejen! missat för mycket av hennes liv!
vi lär höras av senare i veckan
eran erica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0