Min helg

En hel helg har gått, ja en hel vecka egentligen!
Allt går så snabbt, två veckor kvar och fortfarande inga julklappar utöver de jag och Karin fick handlat på gekås. Men jag har hunnit m en del ändå denna helgen. Först och främst mina tredje och fjärde dagar på fiskexporten. För nu har jag blivit vuxen och fått fastjobb!! Känns grymt bra och jag trivs som fisken i vattnet (haha, humorn ligger på topp)
Efter lite jobb blev det kalas för mamma och pappa eftersom inget folk har bokat julbord på stadt så jag fick ledigt.
Men på söndagen var det bara att dra sig dit för lunch- och sen lite senare kvälls-jobb. Det gick fint som vanligt och var tvungen att ta en bild på hur fint det verkligen är. Tycker inte jag fick med känslan på kortet men men.
Idag har jag varit ledig, LEDIG. julklapps-shopping m Karin har stått på schemat och nu hem för packning.. Flyttlådorna är hämtade så nu är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0