valborg på västkusten

kan det bli bättre? har suttit på altanen och solat i ett par timmar nu, räknar m lite mer fräknar men står gärna övar de kräftröda skinnet!
idag blir det att fira, först hos linus. inflyttningsfest ikväll men börjar m lekar vid tre. Sen säger jag hejdå för att åka vidare till frida för firande av valborg och en försenad fördelsedagsfest! kommer bli bra, saknat den bruden något enormt i vinter!
Har fått lite att uppdatera mig på, på musikfronten enligt lovisa. så det som nu kommer ut mina högtalare är Daniel Adams Ray, skön musik som passar en dag som denna. SOL. jag älskar det.
imorgon är det två år sedan kim, älskar dig
höjer snart glaset
eran erica

Ersätter nu soft i Geilo m ett underbart Varberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0