tusen tack..

..för en lyckad kväll, lyckade charader, lyckad pizza, lyckade vänner (kan man skriva så?) OCH tack för en lyckad säsong. med motgång och medgångar!
idag har dagen varit lättare än vad jag trodde, gick upp vid tio; städning, diskning, sen sconesfrukost m roomie och astrid. Gick bort mot geilolia i det lyckade vädret. kör på ordet lyckat idag, bra ord.
Där fick vi ytterligare några härliga fräknar, blev till och m sugen på glass. men blev en slash istället för på detta ställe som alltid är i något sorts glassbehov så hade dom ingen glass :o
NU skall jag börja packa sen blir det bakadpotatis m en grönsaks och biffröra. Ikväll bir det ner till sentrum för matfestival sen tidigt i säng för imorgon gör jag mitt nästsista frukostpass :]
men bilder, bilder, bilder. Här har ni dom, de lyckade bilderna:

Fördrink m varmchklad o mintu

Happy värdinna



Pizza pizza pizza







Charader, kör fullt ut

Happy girls



Värdinnorna i sitt esse

Flöjt á la Jesper





Älskar er, usch vad ni kommer att vara saknade, Jesper och Maria

We were here, geilo season 2010-2011

Bubbla

Bubbla, bubbla

Trött vid sconesfrukost




ses snart
eran erica, m fräknar i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0