sista helgen

Mitt i all stress och jobb har jag nu fem timmar ledigt innan jag skall bort till Highlnad igen.
Blev en stressig kväll igår m bord utan bordsnummer, bongar som försvann, alla betalar för sin egen dricka istället för att vi skickar en faktura senare till den som bokar in gruppen. åh, ja det var stresigt och svettigt ett bra tag. Slutade vid halv elva efter 3.5 timmes stress. Upp igen vid kvart i sju och jobb klockan åtta till halv två.. helt okej frukost m dreamteam för sista gången..hade 180pers. shit. Men vi klardade det ännu en gång.
Så nu har jag ätit lite vindruvor som jag köpte på spar på vägen hem, tillbud 25nok :] vilket kap, ikke?
Så snart en dusch så bara att ladda om för ikväll och sen frukost m 180pers imorgon också men då m OK. Får se hur det går, får springa så mycket jag orkar och på m smilet det sista nu!
Sen har jag TVÅ pass kvar, underbart! pappa kommer upp på fredag då vi packar bilen. Sen bär det av neråt västkusten på lördag morgon!
skjut mig mitt, i stressen
eran erica



Trött och sliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0