packning

nu kan snart pappa komma, för hela garderoben är nedpackad. Bara foton, toalettartiklar och sängkläder kvar nu. Känns så skönt! gick upp vid kvart i nio idag, innan alarmet gick igång! imponerad av mig själv! Började m packning direkt och efter någon timma tänkte jag äta frukost, märkte att jag knappt har något ätbart kvar.. blev två knäckebröd m det sista av osten jag hade kvar och så hittade jag inlagda aprikoser i skåpet som jag åt m mjölk, helt okej frukost. Nu sitter jag och äter ur påskägget vi fick av sandra i söndags. Just det, vi fick ägget ihop. Tror inte hanna har ätit något? och nu är hälften uppätet, hehe. dåligt samvete? m. Men gott är det, svenskt lösgodis!
Idag bär det iväg till skattekontoret igen för att lämna in deklarationen, sen vidare till sentrum för att inhandla lite lokala matprodukter, lokalgjorda knivar mm. lite minnen helt enkelt. Vid fyra blir det att ta på sig bikinin för då är det dags att ta beachfotot, alla brudar iklädda bikini på geilobeach. Är ju sol idag, så vi fryser förhoppningsvis inte ihjäl iaf. Kör på sommartema fullt ut idag så ikväll blir det grillning och häng i gulahuset. Men blir en tidig kväll för mig för imorgon gör jag mitt sista frukostpass!
Vill tacka hanna och nils för en lyckad kväll igår på Sofias, kom på att vi har varit där minst en gång i månaden och nu denna sista månaden nästan en gång i veckan. Där har ni stället som har fått alla våra inkomster, men värt det! deras brownie slår nästan allt, mysig stämning och proffsig personal. guldställe som man kommer att sakna.
Finns nog lite mer saker och ställen jag kommer att sakna här som jag inte har tänkt på innan;

-Kunna ta skidorna på axeln och på tio minuter vara i backen, ta några underbara åk i solsken.
-Sitta och sola vid geilolia
-Alla lyckade kvälllar m teman, kikutmiddagar och hestesentre-fester
-Alla sköna personer; gula huset, maria o jesper, astird, bryndis o haffi, köket, fredholm, nina, per o ole, nizze, sandra, espen, ok, matt, maria på geilolia, tanten m det tama fåret, offpist- o recepten-crew.
-Kvällar, eftermiddagar framför datan och HalvÅttaHosMig m en kopp te
-Bubbelpool på highland, när man vill o gratis är alltid gott
-Sena kvällar, trötta ben i en soffa i lobbyn m en öl i handen o i sällskap m emil o john
-Inte lika lagliga nätter m flaskor på hotellrum
-Emma Nobin på dansgolvet
-En skön tur uppe på fjället på langrenn, m fikapaus på Hakkestölen
-Offpistturen m sara o maria mellan träden o i en halv meter nysnö
-Utsikten från toppen av fjället, på höst, vår och vinter. lika fantastiskt
-och som sagt många lyckade kvällar på sofias

finns många minnen från en säsong m motgång o medgång. Nu är den över, tack alla som har gjort den minnesvärd! ses i sommar!

eran erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0