I'm coming home, tell the world

Åtta dagar kvar, sista helgen. ofattbart men också väldigt skönt!
Låg i sängen till kvart över tio, skönt m en sista sovmorgon innan helgen och allt jobb börjar. Nu har det blivit en bra fukost, älskar att göra lite extra på frukosten och sitta länge och bara njuta. Idag blev det Kefir (rysk fil, som sagt har de inte yoghurt på tetrapack så för att spara några kronor köper jag denna fil istället) till den hade jag hallon, färsk ananas och firstprices müslii. Några knäckebröd m ost och gurka blev det också. Sen försöker jag dricka så mycket vatten som möjligt, kroppen mår bättre och jag får inte ont i huvudet lika ofta.
Nu sitter jag och laddar för gymmet, blir någon timma där innan jag går bort och möter hanna. Vi skall troligen bort mot Geilos Ro Kro och Hotell. Ett hotell som ser ut att falla ihop när som helst, MEN tydligen har min far bott där flera gånger på den gamla goda tiden. Är bara tvungna att se hur där ser ut :]
Ikväll blir det jobb från sju till tio, sen börjar vi; frukost/lunch, ledig i fyra timmar, middag på lördag, frukost/brunch på söndag. sista, sista nu! så nu kör vi!
Hade en mysig ledig dag igår som började m en pannkaksfrukost, en powerwalk sen några kanelbullar och GRATISbio på kvällen. lyckat. Försöker få ut så mycket som möjligt utav dessa få dagarna vi har kvar här nu!
ses snart
eran erica

Jag saknar dig kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0