hemma alltid bäst

Har snart varit hemma i två veckor, har gått snabbt, precis som det brukar göra när man njuter och har roligt precis hela tiden!
Har väl hunnit packa upp nästan allt, något står väl fortfarande kvar på sovrumsgolvet och mamma blir snart galen av att jag inte packar upp allt. Men vet inte riktigt vad jag skall flytta m till kim och vad som får vara kvar hemma i trönninge. Flyttar lite av mina saker till veddige men får se hur mycket jag kommer att bo där i sommar. Kommer ju jobba på mitt kära JC i sommar igen och bara att komma till och från stan m bussar och tåg är komplicerat, skall man då börja träna i stan så vet jag inte hur många nätter det blir i veddige. Men vi söker förtvivlat efter en lägenhet i varberg. Har skickat mejl, kollar varbergsbostads hemsida och för att inte tala om deromes förvaltnings hemsida var och varannan dag. Skall ringa några samtal också men sen vet jag inte vad man skall göra. pust.
Har iaf haft två underbara lediga veckor här hemma; njutit av vänner, sol och bra kvällar! har också hunnit bränna mig för första gången i år, solkrämen är alltså invigd efter denna händelse. Blir alltid, alltid, varje år bränd och får stå ut m att se ut som en kfräfta i några dagar. Nu denna gången vblev det soleksem (inte förvänad, höll tummarna för att ite få vattenblåsor som för två år sedan)
Skall fixa lite m jobb mm idag och sen blir det häng m min jag-är-ledig-när-jag-vill-vän Lovisa, jag har saknat dig!
På lördag blir det valborgsfirande hos min kära Frida Gunnarsson, hoppas på en lyckad kväll m många skratt. Sen på söndag blir det först lite avsked hos päronen andersson som åker till nice en vecka. Efter det hoppas vi på ett hotellrum på kurorten och lite firande av vår 2års-dag m middag och på måndag en välbehövlig fotvård och massage :] sa jag att jag längtade?
lägger upp lite bilder när jag har min dta och inte sitter hemma i trönninge.
sköt om er
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0