bullbak

blev igår inbjuden till bullkalas hos maria. hon och frida hade bakat lite innan frida skulle m tåget hem. gudomligt goda, tack tjejer :]
some pics:

Pek på bulle

Hemmalagad

Stolt bullbakerska

Frida, marias vän som annars jobbar i london. Tack för att jag fick träffa
dig, hoppas vi ses igen men då i London!

Nu tre portioner och två knäckebröd senare är jag laddad för några timmars jobb. Blev någon timma på gymmet vilket kändes underbart. Har varit förkyld från och till sedan jag kom hem från oslo. Men nu har den försvunnit och jag skall försöka hinna m några timmar till i gymmet innan jag åker hem till Varberg. Där får det bli Friskis :]
ha det
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0