brownie, tapas, kanelbulle

Efter en av många fria dagar denna vecka är jag proppmätt. En kväll på Sofias slutade m en taxi hem i regnet. Lyckad kväll, som alltid! Denna gång var sällskapet Hanna, Maria, Kairi och Marias vän från london Frida :] tack för en bra kväll, ångrar inte min brownies, tapas och de glas m vin som bidrog till den lyckade kvällen!
Som sagt regnar det här nu, och allt regnar bort känns det som. Fjälltopparna har blivit bruna, vägarna är torra, fåglarna sjunger och solen skiner så fräknarna tittar fram. vår?! Kändes som våren aldrig skulle kommit upp hit till vårt fjäll, att snön skulle ligga kvar ett bra tag till. Men ikke.
Så idag har det blivit en del solande, gick bort till backarna, utan skidor för en gångs skull. Tänkte bara sitta och njuta, fika m maria, frida, jesper, hanna och astrid och njuta av en av de sista dagarna här nu. Precis så blev det, började m att sätta mig mot väggen vid geilolia. Blev så varmt att jag fick ta av mig till T-shirt, gud vad skönt det var!
Nu efter någon timma i telefon m kim går jag till sängen och ställer alarmet på halv nio, för att hinna göra mig redo inför vår pannkakasfrukost m gulahuset, maria och frida vid halv tio :] efter det blir det förhoppningsvis om inte den har regnat bort,  lite pulkaåkning i aakebakken. Som är en av skandinaviens längsta pulkabackar :]
tack för en bra dag
godnatt
eran erica

Redo för Sofias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0