softa bananer

lyssnar på Softa Bananer gjord av självaste Lovisa Halldén, har sett på The Holiday och gråtit en skvätt, det sista lödgodiset från Sverige försvinner nu medans mina fårulltofflor värmer mina fötter. regnat hela dagen och har inget bättre för mig att sitta här och skriva, gillar det mer än vad jag trodde. när man har tiden att sitta här tänker jag passa på :]
Alla andra är på jobb, de ringde in oss i sista minuten idag också men bella ställde upp eftersom jag skall jobba frukost på Highland imorgon. TACK för det vännen!!
När alla är borta känns det ganska tomt i huset, 15 rum står tomma och det enda man hör är regnet utanför fönstret, det är då man börjar sakna de man har hemma;


Kim
Du är en del av mig och du finns alltid i mina tankar

Lovisa Det finns väldigt många fina ord för att beskriva sin bästa
vän! jag är glad att jag stal dig

Anna Är så glad att jag har fått bli din vän! du betyder

Självklart tänker jag också på min älskade mamma, pappa och bror! ni är underbara och betyder även om det kanske inte alltid sägs tillräckligt ofta.
Vill också nämna familjen andersson som nu har varit en del av mitt liv i över ett år, ni betyder väldigt mycket och jag hoppas att ni kommer upp och åker skidor, dricker och äter gott och umgås lite med mig i vinter!
Har också ett skönt gäng som ofta befinner sig på cheers när alla är hemma, ni finns också i mina tankar!

eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0