tidsuppfattning, vad är det ?

Alarmet gick på halv sex i morse, då var man lagom pigg på att gå upp och jobba, mycket pga. för lite sömn trots att jag gick och la mig tio. Kunde inte somna för varje gång jag var på väg in i drömmarnas värld är det någon av mina kära roommates som kommer hem, går ut och röker utanför mitt fönster eller springer iväg till OffPist. Jobbade frukost m hanna iaf, allt gick fint, soft att jobba frukost för då kan man komma hem i tid och ha resten av dagen ledigt. Hade 50 gäster från Kina/Japan idag; en ny upplevelse. Okej att jag vet att man dricker mycket te i Asien så tepåsarna tog ju slut var femte minut men inte nog med det, de had emed sig sina egna termosar m te också som de hade som en backup brevid tallriken :] fick också uppleva de konstigaste kombinationerna som man kan äta till frukost; müslii m hett vatten, äggröra m sylt mm. lärde iaf en snäll dam att tacka för maten :]
Ikväll är jag forhoppningsvis ledig om jag inte blir ingringd så jag och hanna skall till Vestlia Gym och kolla in det sen blir det tårtbakning för vår kära Bryndis fyller år imorgon! blir troligen en helig svenska kladdkaka!
Just nu sitter jag i min säng och är mätt av den goda wooken jag lagat till mig och olsson, tar mig en "Smash !" mellan hellström-låtarna..
kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0