söndagsrosé

Sitter här m ett glas rosé och skall snart gå in i duschen, ikväll blir det en välförtjänt utgång m alla på hestesentret. Fick bli rosé för i norge har de tydligen inte försöljning av alkoholhaltiga drycker på söndagar så blev ingen efterlängtad kall öl.. annars helt okej att kunna åka till Spar för att köpa öl och cider :] om man undviker att ha tomt lager på söndagar då..
Idag har jag varit ledig, kom hem ett igår efter en bankettmiddag för DnB Norge på 100 pers. Allt gick bra och alla var nöja och hyffsat runda om fötterna när de gick upp till baren efter en trerätters. Alla uppskattar att vi är svenskar och tycker detta är väldigt trevligt, så trevligt att de bjuder oss på efterfester på hotellrummen, wey!
Nu denna veckan som kommer, kommer jag inte jobba mer än två pass! skall byta m olsson så jag slipper jobba i helgen också för då kommer ju min kim hit och jag hoppas kunna umgås så mycket som möjligt med honom, golf, SPA, promenader, mys och bork m olsson!
Hörde att det var en lyckad utkväll igår för er där hemma, saknar er otroligt mycket och hoppas att vi ses snart!! Nu är det min tur att ha en lyckad kväll, vi hörs!
erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0