snart torsdag

Har jobbat frukost idag, gick till Highland halv sju i ett nollgradigt Geilo, m vantar, halsduk och vinterjackan. Slutade 6 timmar senare och då gick jag hem i endast arbetskläderna. Kontsigt väder men gillar det och snart kommer förhoppningsvis snön. Förra året var det vitt första oktober, alltså om cirkus två veckor!
Men innan dess skall jag få träffa min Kim och troligen er där hemma också. Lågsäsong var ordet! har bara busslass som sover på Highland över natten, äter middag och frukost och sen är det tomt igen.. Har som sagt mycket övertid att ta ut också så förhoppningsvis blir det ett par dagar hemma på västkusten : D
Nu sitter jag och gäspar i min säng, vet inte om jag skall lägga mig och somna elr gå en promenad i det fina vädret. Gillar att jobba frukost för då har man hela dagen ledig sen men min kropp vill inte vara med idag, blev seg nu när jag kom hem. Får lätt blodsockerfall, eller headrush som Lisa skulle säga, här uppe också, tunn luft kanske?
Borde städa lite också. och tvätta. men lägger mig nog en stund istället!
tack för ni läser även ett ointressant inlägg som detta
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0