ledig

HEJ
här flyter allt på, börjat träna, laga mat, jobba under normala omständigheter mm.
I går var jag och Bryndis tillsammans i restaurangen på Vestlia, allt gick bra och Daniel var där som  en trygg skugga hea tiden. hade 14 pers från en pensionärsförening. Jättesöta små tanter och gubbar och gick runt och var glada åt att jag var en sån söt svenska. men det hör du säkert ofta sa dom ;)
Sen var det bara att gå upp när klockan ringde på halv sex, var frukost på Vestlia som kallade.. Var själv med tanterna och gubbarna och de stekta pannkakorna som torkade efter fem minuter, mmm. Gick hem vid halv tolv efter en helt okej personallunch. Sen tillbaka till Vestlia för spinning halv sex, ett bra pass m ett gäng 40 + kvinnor och tjoar och hejar tillsammans, skönt gäng!
När jag kom hem hade Jesper och Hanna bakat bröd, GOTT! sen blev det middag med lollo; fläskfilé m båtpotatis, pepparsås och vitlöksås och sallad!! satte på Idol efter det och poppade popcorn och tog lite av min lösgodispåse - en perfekt kväll
Har lite att ta igen tydligen på jobb, men är ju forfarande lärling!
imorgon är jag ledig, skönt. skall baka lite bröd, åka och handla, tvätta och kanske ta en skön promenad om det inte regnar!
tack och godnatt
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0