helg

En ledig helg som började i torsdags natt när jag hämtade kim halv fyra på Geilo station :]
Igår tillbringade vi en regnig dag på gymmet där jag äntligen fick gått igenom maskiner, träningsprogram mm. efter det åkte vi till Highland för bad och lite bubbelbad, mys. och om detta inte skulle räcka började det snöa precis när vi satte oss i poolen, jag som har längtat så!
efter bad och ett besök på Spar gjorde vi oss iordning och vidare till Sofias café och bar. underbar mat, vin och destert. har saknat så att bara kunna sitta och prata m någon som man inte bor och jobbar med. När vi kom hem var alla på jobb men det tog inte lång tid innan de kom hem och var laddade som vanligt för att gå till OffPist så så fick det bli; förfest hos OK och sen offpist. En lyckad dag och kväll!
Var tänkt att vi skulle åkt och ätit hotellfrukost idag morse men vaknad vid halv tolv och gjorde frukost på sängen istället, kollat på film och ätit godis. Godis från karamellkungen-påsen som kim hade med sig från anna och andreas igår, ni känner mig! tack så hemskt mycket, den kommer vara tom om nån dag..
Men efter några timmar i sängen så gjorde vi pannkakor och packade ryggsäcken, vi skulle gå på tur. Gick till en grillplats precis vid vattnet där man ser fjället som nu är snötäckt längst upp på toppen :]
Ikväll blir det troligen kinamat elr mat på Dr Holms, får se när vi blir hungriga efter att ha ätit fyra pannkakor var.. och imorgon åker han hem, känns skönt att han har fått se hur jag bor, jobbar, lever mitt liv här uppe.. även om det inte bara är fördelar. Men kommer vara tufft att säga hejdå
Tänker på er där hemma, på Angelica som har varit på uttagning till lucian, på lovisa som sitter och väntar på svar från jobbintervjun, på niclas som går på elbaslektioner i skolan, mamma pappa, linus. alla!
erica

lite blandade bilder från veckan

kortet som låg i godispåsen, saknar er underbara två!

Knuttis på OffPist i sin Onepice

våra glada isländare kände för att bryta arm



mina jenter


på tur;

friskisar



utsikt från vårt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0