free

en ledig dag ! har hunnit med en del, städade i mitt rum, handlade mat och lagade pastalåda som jag sen frös in - perfekt med FRYS! tog också en tur med bella i sentrum, gick till mocca och tog en fika, köpte present till Bryndis och fynadade på kyrkans secondhand :] shoppade verkligen loss och köpte en del till boende, bla. en lampa till köket och dukar, ljuslyktor mm. hittade även några fynd till mig själv! efter det gick jag, Bryndis och Haffi till gymmet, gjorde mitt första sykkelpass på Geilo som gick bättre än förväntat. Är skönt att komma igång igen och att gymmet och lokalerna är helt nya är bara ett plus, satte upp mig på reservlistan för sykkel på onsdag igen. Nu har jag ätit och skall snart göra mig iordning för ikväll då vi skall fira vår isländare, kommer bli bra!! imrgon jobbar jag på Vestlia kl.18 och dagen efter det kl.07 men är laddad för jobb nu när man har haft några dagar ledigt, eller iaf halva dagar ledigt.
Tänker på er där hemma och längtar tills louise kommer ikväll för hon har med sig min vinterjacka och en del andra saker som jag saknar här uppe som mamma och pappa har fixat! TACK
nu skall jag fortsätta lyssna på skön musik och tillbringa lite tid framför spegeln!
kärlek /ricke


mina fynd, äggkopp och sköna glaskoppar för 60kr. jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: storkusinen

gud vilka fina koppar..gillar vi väldigt mycket bra kap!!

2010-09-15 @ 09:44:16
Postat av: hönsmammans tupp

mamma är avis på dina koppar verkligen fina har det kanske smittat av sej det här med gammla saker koppar tex. hoppas allt bra och att du får jobba lagom. kramar från MPN

2010-09-15 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0