fredag

Som sagt ledig i tre dagar nu och har väl sovit bort det mesta av denna dagen, vaknade kvart över ett. Är fortfarande lite seg och skulle kunna lägga mig och sova nu igen. Men istället sitter jag här i min knarrande säng som olsson förövrigt pajade för en stund sen, men ingen större skada skedd för det är fixat igen :]
Idag var det planerat att vi här på Hestecentret (vårt personalboende) skulle besöka Nils på golfbanan men vädret är inte det bästa, är regn i luften och akllt så vi stannar inne istället och laddar för ikväll för då är det inflyttningsfest på ovanväningen hos Iceland.. tänkte ta en tur till gymmet men blir nog att jag stannar här istället, om jag inte får väldigt dåligt samvete och springer dit en stund!
Igår åkte Louise hem till kära Sverige, har blivit sjukskriven för en inflamerad fot stackarn MEN detta betyder att hon kan med saker som jag saknar när hon är hemma. för exempel min vinterjacka som jag trodde att jag inte behövde nu den första tiden. Men det ångrar jag, när man går till jobbet kvart över sex är det nästan minusgrader sen är man inte ute på hela dagen då det är varmt utan gå hem igen vid två på natten då det har gått tillbaka till minusgrader igen. så snälla mamma och pappa listan på saker jag vill ha med upp kommer lite senare idag :]
Igår kväll fick jag äntligen pratat med min underbara pojkvän, we <3 Skype. efter det åkte vi till ludde och tog nån öl och gick hem i regnet.. denna säsongen kommer bli GULD! kommer vara vi nio som är här nu till i november då resten av säsongarna kommer, vi är kärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0