fredag, igen.

Det går fort nu, har varit här i tre veckor i morgon. Har lärt mig jättemycket och lär mig hela tiden mer. Trivs i Geilo, var ute och gick innan och bara älskar naturen, låter kanske klyschigt men är snt. Fjällen runtomkring och sjön klarblank nere i mitten av dalen.. börjar bli höst här nu, löven är guldbruna och det börjar bli frost på morgonen, nu väntar vi bara på snön!
Om en vecka är jag troligen den lyckligaste flickvännen på jorden, då kommer kim upp och vi får hålla om varandra efter en månad <3 saknar han otroligt mycket, vissa dagar är värre än andra självklart men han finns alltid i mina tankar. Har också världens bästa vän hemma, sju timmmar ifrån mig. Lovisa jag saknar dig, bara att få prata om allt och ingenting!
Nu blir det kyckling faitas och ikväll jobb på highland
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0