dinkelmjöl

Bakar m Hanna ! blir tre olika bröd; ett m massa olika fröer, lingon och mandel. Ett m kli mm och det sista m russin. Rena rema bageriet på Hestecentret idag! det gillar vi, dagens komentar av Hanna; "gud vad härligt det är att krama deg, speciellt när den är varm" mmm, gott! haha
Ikväll var det meningen att vi skulle ta det lugnt, laga lite kycklingFaitas och se på film men blir möte m Pål och Ludde på Peppes Pizza istället, känns som det behövs att ha ett möte nu efter två veckor på jobb, ventilera lite tankar mm. Skall bli kul att träffa Pål också som är chefen över båda hotellen, har bara träffat han en gång men hört att han är en skön typ :]
Sov förövrigt till ett idag och var helt borta när jag vaknade, åt frukost framför vår fungerade TV och sen ringde jag min kära pappa, skönt att höra att allt är bra där hemma. Trots storm och regn! saknar min familj :]
Nu kallar bakningen!!
ricke





Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Hanna ser lite scary ut på den bilden! ;)

2010-09-16 @ 17:40:58
URL: http://blubbi.se/fridadahlin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0