vinterland

vaknade upp till det här:


Jag är i någon drömvärld. Satte på julmusik, dricker varm choklad och utanför mitt fönster ligger det 15 cm snö. Lyckligare erica får man nog leta efter!
Är ledig idag så jag tänkte ta mig ut i vinterlandet också och fota lite, kanske gå till Highland och bada också.
Vill säga grattis till lovisa, min trogne arbetslösa vän som nu har tagit steget och fått jobb :] glad för din skull!
Men som sagt, uppdaterar säkert mer här sen när jag kommit in efter turen.
en överlycklig erca

Kommentarer
Postat av: pappa

Det var inte dåligt på så kort tid hoppas det får ligga kvar nu bara och att det kommer mera

här hemma allt lungt jobb skola mm.mm.

niclas mår som han gör,men träning ikväll hoppas vi

ikväll blir man klippt hoppas jag hurrrrrraaaa.

ha de gött i snön o kramar från oss alla..

2010-10-20 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0