tack

Det blev en lyckad kväll precis som jag sa, lite vittvin, kortspel och spotify på kyrkevegen så är kvällen gjord! tack tjejer för det, får bli fler gånger!
Måste också tacka en av mina bästa vänner där hemma, anna som jag fick ett kärleksbrev från idag. Har gått och frågat i receptionen varje gång jag har gått förbi om jag har fått någon post men ikke. Så idag när jag låg hemma i soffan och var allmänt segt så kom louise m ett brev fullt av hjärtan. Låg ett brev och väntade på mig så hon tog m det hem till hestesentret. Kunde inte vänta m och läsa det, så jag öppnade det försöktikgt utan att riva sönder alla hjärtan på baksidan. Anna, du är som sagt en av de bästa! du betyder väldigt mycket för mig, och att få ett brev är värt mer än något för mig! så tack min vän, vi får lösa en fika när jag är hemma och du kommit hem från Clara!
Vill också tacka Gekås som har gett min älskade vän Lovisa ett jobb bland tanter och badlakan i sex veckor, det är du värd <3
När jag ändå är igång m att tacka alla så vill jag tacka den person som kommit på den geniala idén m nötmix, eller nöttemiks som vi kallar det här på Geilo. Köpte en påse på spar innan idag och halva den är uppäten redan. perfekt istället för att äta marsipanpölse och pepparkakor, trots det är väldigt gott!
Imorgon blir det en planerad dag som börjar klockan elva m kaffekurs, drinkkurs och upplärning av opssvaskningsmaskinen. Efter det blir det möte m resturangpersonal på Highland och efter det ytterligare ett möte för mig, hanna, lollo och bella om vår framtid. När vi är klara blir det skype m anna, msn m lovisa (?) och sen jobb sex till stängning vid tolv. Sen är vi igång igen efter tre dagars ledighet. Härligt!
Och om en vecka blir det till att sätta sig på tåget för att åtta timmar senare få träffa min familj, vänner och pojkvän. Underbart!
tack och godnatt
erica


Kommentarer
Postat av: faderen

Hej Erica! Allt verkar ju vara bra o roligt att du fick ledigt. Men boka nu inte upp dej för mycket så du hinner träffa oss oxå någon gång.du beställde ju lite olika maträtter på telefon.hoppas mötet går bra idag inför den riktiga uppstarten. ha de gött o på jensyn o taak for nå.tåkken.

2010-10-28 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0