snö

ja, eller iaf så sprutar dom snö i Vestliabacken nu. Blev överlycklig när jag gick hem från jobbet igår vid åtta!! och när jag gick till jobbet idag vid halv tolv höll dom fortfarnde på. Frost och härligt kallt ute nu, längtar så tills jag kan stå på skidor! men tills dess får det bli vandringsturer, myskvällar på rummet och varmt te.
Sitter i sängen och har precis ätit upp mina mackor m smörstekta champinoner och stekta ägg, gott! tänkta kolla på något bra program på play men vet inte vad än, vad jag är sugen på..
Fick pratat m familjen igår, så skönt att höra er och vad som händer där hemma! dom har fixat en ny telefon nu som har den extremt ovanliga funktionen "högtalare" så jag kunde prata m alla tre samtidigt, good work pappa! :]
Imorgon jobbar jag kväll på Highland m emma och efter det bär det av hem till OKs födelsedagsfest även kallad sangria/tapaskväll som kommer vara här på hesstesentret. nice !
Tittade på lite Bonde Söker Fru igår i reklamen för Idol och gud vad sköna dom är! mamma jag är också frälst och kommer troligen sitta framför datan och kolla så fort ett nytt avsnitt kommer upp :]
tack för mig
erica

Kommentarer
Postat av: hönsmamma

Hej nu ska mamma prova att skriva lite till dej varsegod morsan.. tyvärr det sprack direkt. jag får väl skriva lite då. idag söndag har vi sol och klarblå himmel mor fick igång städeriet så nu glänser det igen till middag ska det bakas prästost muffins och till det kräft stjärts soppa.mamma ringde kim och fick receptet på kycklingen det blev gott.men han svarade hallå älskling.för det kom upp erica på hans telefon ,lite roligt faktiskt.ha de nu så gott och ring någon gång när du hinner till vår nya tele. kramar i massor från hönsgården

2010-10-17 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0