perfekt dag?

Vaknade som sagt upp i ett vinterland, hela Geilo låg under ett snötäcke. Så jag värmde choklad, spelade julmusik och sen gick jag ut på promenad. Blev en del foton på vägen.. Gick till Vetslia och såg hur snökanonerna sprutade för fullt :] så otroligt glad skall ni veta!
Efter en skön promenad gick jag till highland, beställde en moccalatte av hanna och satte mig på terrasen m en bra tidning och bara njöt av det sköna vädret. Har förresten fått en nya kaddefavorit, har alltid varit latte m extra styrka men hannaa fick mig att ändra mig. Mocca latte m chokladsås var toppen :] efter att ha suttit där en stund gick jag ner till highland spa och simmade lågra längder. Har ju inte blivit något gym på länge så simmade en del och sen blev det bubbelpool. Så skönt att bara slappna av och titta ut på ett vitt Geilo.
När jag kom hem sen var bella och louise hemma, och även karin. Pratade m henne igår och då övertygade hon mig om att hon inte skulle följa m upp, för hon skulle jobba och det gick jag ju på. Så blev en glad överraskning när hon var m i bilen :]
Ikväll har det blivit mat m olsson, karin, lollo och daniel och nu skall dom till OffPist. Men jag hänger inte på, pratade m hönsfamiljen istället. Saknar dom nu, känns ssom jag skriver det varje gång jag uppdaterar bloggen. Trodde nog inte jag skulle sakna dom så mycket som jag gör för jag har aldrig känt sån här hemlängtan innan. Är såklart från och till, beroende på vilka dagar det är och hur mycket man jobbar mm. Men det är jobbigt ibland, tyvärr. Men både mamma och pappa har blivit bra på att smsa och komentera i min kära blogg så det uppskattas :]
Nu sitter jag här och tänkte titta på lite play, blev inget igår för jag pratade m kim på skype sent.
Imorgon jobbar jag tolv till åtta och skall väl förbereda för i helgen då vi ska ha bankettmiddag för 118 pers. Kul att det händer något äntligen :]
Nu har mina kära svärföräldrar kommit hem från turkiet, hoppas de har haft en bra och välförtjänt resa!
kärlek erica

Två stackars ankor i sjön som har fryst, kallt?!



på väg till Vestlia

raggsockar och vinterkängorna var på

Kommentarer
Postat av: Hannis

Var det du som inte fick några bra foton? Du är knasig ju, de är ju jättefina! (:

2010-10-20 @ 22:07:04
URL: http://hannnispannis.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh de ser ju helt underbart ut!! när öppnar de liftarna;)...vi har faktiskt haft lite snö här oxå hehe men de försvann fort som ögat!...puss på dig och njut av snön!!

2010-10-21 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0