onsdag

Är det verkligen onsdag, fick kolla en extra gång innan jag skrev rubriken. Ny dag idag och nya tag!
Gick upp lite tidigare för att hinna ta det lugnt och duscha. Har satt på lite Hassle och snart skall jag äta :] såg precis att Hanna gick till Hestesentret, hoppas att hon får en bra dag där trots att det rgenar..igen.
Jobbar på Vestlia idag om jag inte har sagt det, fick byta tid m Jesper som nu jobbar som intruktör på gymmet också så jobbar från tolv till åtta. En normal arbetstid, äntligen.
Skall gå till jobbet lite tidigare för att kolla min post och kolla upp priser mm till ni som vill komma upp under vintern! sen måste jag köpa toapapper också, när jag kom upp var allt slut :s haha.
Nu blir det mat!
kärlek
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0