ny dag

Är hemma från jobbet och ligger i sängen m datan i knät och lars winnerbäck på lagom mysig volym. Att jobba på Leo var kul, nytt och gjorde att jag knde mig välbehövd. Hade inga förbokade gäster men första ramlade in vid halv sex och därefter hade jag sju sällskap till. Allt gick bra, hade min lilla fusklapp i fickan m vinerna för kvällen så jag klarade mig galant. Kom ifrån Highland vid halv tolv så bella och louise ville ta en öl men jag orkade bara inte, är slut i både kropp och huvud..
Har fått en ny restaurangchef nu och har därmed fått andra tider när vi jobbar; frukost, lunch eller middag istället för frukost och lunch eller lunch och middag. Kortare och intensivare pass som passar mig bra :]
Kommer jobba tolv till åtta imrgon sen löper dagarna bara på. Är ledig fredag och söndag och då skall jag följa m hanna till hestesentret för att se om också jag kan få hjälpa till lite där i utbyte mot gratis turridning mm. Perfekt när man inte har något att göra i ett regnigt och lagom trevligt Geilo!
imorgon är det en ny dag och även om jag saknar vissa människor där hemma väldigt, väldigt mycket så kommer den dagen på jobb bli lika bra som idag!
tänker på er
erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0