nugatti krönsjy..

..är min nya favorit, beroendeframkallande nutella liknande choklaaspålägg. Var på coop igår och handlade på deras fruktrea och det var då jag fastnade för tillbudet på nugatti! är nutella choklad m smash i, kan det bli bättre? nej! har det till allt, på mackan, knäckebröd, doppar vindruvor i det och till iskrämen :] perfekt men farligt farligt gott.
Denna dagen har gått fort, kanske för att jag sov till halv ett. Förstår inte vad det är med min kropp, konstant trött. Men hann med en del ändå. Lagade pasta m stuvad spenat och champinjoner. En favorit från mallis. Sen åkte jag, bella och lollo till banken och fixade m våra lönekort, så nu har jag ett visa norge m mitt fina leg på baksidan. De smarta norrmännen har ju legitionen på baksidan av kortet så man slipper släpa m sig sitt körkort när man handlar :] me like. Fixade iaf det och fick får första lön på 8000 nok. Låter kanske lite men har ju mat, rum, internet, gym mm gratis. Efter banken blev det en fika på mocca och sen till Vestlia för att gå på möte m Gunter. Blev ännu mer motiverad när man får info om visioner, planer, mål, buget mm som vi skall uppnå denna säsongen. Kommer bli grymt och har fått en ny restaurangchef, sandra från sverige och en ny barchef, john. Så det känns bra, allt börjar falla på plats och så är det väl, ju närmare säsongen man kommer ju mer organiserat blir det. Pratade också m Gunter om övertidstimmar mm och de tar inte alls ut övertidstimmar när vi är fri utan det är typ när man ber om semester de gör det. Vad jag förstod det som och det låter ju vettigt. Nej folk, den här säsongen kommer nog bli en bra en, även om jag tvivlat lite ett tag nu.
Efter mötet har det bara blivit chill i huset, suttit i vardagsrummet som fortfarnade är glänsande rent efter städinspektionen :] det gillas!
Nu tänkte jag se på någon playkanal och kanske prata m kim på skype innan jag går och lägger mig. Jobbar tolv till åtta imorgon på higland och detsamma på lördag. Segt pass för vi har inte jättemånga lunchgäster, så blir att putsa bestick och vika servetter.
kärlek
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0