mina bananchips..

..är nu slut :[ suttit här framför datan en stund efter att har kommit hem från jobb och hade en halv påse torkade bananchips som blev offer för en hungrig mage!
Blev jobb idag ändå trots jag var ledig men bara fyra timmar. Var helt okej, jobbade på Vestlia och hade fyra sällskap. En man från Göteborg faktiskt, kul m lite människor från västkusten! Idag hade vi en lång meny; två alternativ till förrätt och två till huvudrätt men bara en underbar hvit shokladeisparfait m mango och melonchutney och shokladeflarn till efterrätt :] mm.. lär oss menyerna som glosor en halvtimma innan gästerna kommer. rabblar rätterna och vinerna för oss själva till våra gäster kommer sen är det som ett prov när man väl skall presentera allt framför dom. men kul! trivs nu..
Imorgon börjar jag tolv och jobbar ett vanligt arbetspass till åtta, skönt!
igår fick det bli en sammanfattning av min dag och har nog en för idag också; sov ut till halv tolv sen blev det frukost uppe i daniels lägenhet m bella. Efter det iväg till gymmet, grymt fint väder idag så njöt varenda sekund när jag gick dit i skolskenet! blev samma pass som igår men utan övningarna på armar pga. att jag knappt kunde röra armarna när jag vaknade i morse, trodde jag hade fått kramp men var träningvärk :S efter gymmet blev det en promenad m Hanna, var meningen att vi skulle åka upp m heisen till toppen men den var stängd när vi kom fram så gick runt vid sjön istället. Tog med oss våra kameror, fick nån bra bild men Hanna fick fler, vill ha en bättre kamera elr en mobil m grym kamera! julklapp? Efter promenaden sprang vi nästan hem pga. fyllda blåsor. Blev att värma kycklingpaj för hann inte laga mat, perfekt mamma att jag hade med mig en paj upp. Har nu ätit två matlådor!
Gjorde mig iordning och gick sen m Hanna och Bella till Vestlia och jobbade, resten har ni redan läst :]
Ligger nu i sängen och skall snart sova när jag tröttnar på att skriva på datan.. alla springer runt i huset och blir nog utgång elr öl hos OK för dem idag, lite jobigt att försöka bli trött och somna när jag har rummet precis vid dörren där alla springer..
Har pratat lite m anna och kim nu precis, hemma är det fredag och fest! hoppas ni har det grymt för det skulle jag haft om jag var med! tänkte kolla med min pojkvän om han vill ha en skypedejt med mig snart, kanske på söndag för då är jag ledig igen! skönt med riktiga scheman nu m åttatimmarspass.
tänkte ladda upp några bilder från idag om det nu blev några bra?

Höst på Geilo betyder regn




godnatt
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0