måndag, igen

Dålig uppdatering det senaste och jag får väl ursäkta mig för detta. Har bara inte blivit av att jag har satt mig här och skrivit. Varit inne och pratat m pappa på msn, mejlat och pratat m kim på skype.
Har jobbat en del i helgen, bankettmiddag för 100pers mm men nu är jag ledig i tre dagar..
Vet inte riktigt hur jag skall göra för att få timmarna att gå men har klarat av denna dagen fint. Sov till halv tolv, ganska trött efter en lyckad utekväll m tjejerna igår! Sen blev det frukost av det lilla jag hade kvar i kylsskåpet, nada?
Åkte sedan till stationen och sa hejdå till Karin som har varit uppe här nu sedan i onsdags. Väldigt kul att du kom upp min vän, du är grym! hoppas vi visade Geilos bra sidor så du kommer upp igen :]
Efter det farvälet blev det lunch på Peppes pizza, tog en tacosalllad. Grymt gott då jag har gått och längtat efter tacos i en vecka! Fick handlat sen och efter det åkte jag Louise och bella till Jessica, Emma och Nina för en fika. Jessica är en tjej från Varberg som kommer jobba i receptionen på Highland. Hon kom upp igår så vi kände för att bara åka dit, ta en fika och snacka. Trevligt.
Och nu är jag hemma, ätit lite mackor här framför datan i sängen och funderar på om jag skall kolla på lite play. Pappa skall förhoppningsvis också logga in på msn så jag får skriva lite m familjen..
Hörde att det var ett trevligt släktkalas hos Åkerlindarna i lördags m kräftor, tänker på er!
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0