happysocks

Ville bara säga att jag älskar Lovisa Halldén, satt m tårar i ögonen (självklart) när jag läste ett brev från tjejen igår. och om detta inte skulle räcka låg det ett par happysocks i kuvertet. Dom är underbara och lyser verkligen upp när jag inte är på topp. tack och stämmer att de gamla är slitna, har fått en potatis på stortån.
Har ett internet som fungerar när det känner för det så upptaterar kanske inte så ofta just nu.
Jag jobbar kvällar, mest på highland och tycker det är nice. Står också inför ett ganska stort beslut; har möjlighet att välja att vara kvar i restaurangen på Highland istället för att fortsätta lärlingsutbildningen. Har funderat fram och tillbaka, för- och nackdelar och vilket jag har mest nytta av i framtiden mm. Sandra och John är verkligen personer som jag vill fortsätta att jobba med och jag vill självklart se Highlnad utvecklas och vara med då! 
Jag måste ta ett beslut innan tisdag, men lutar just nu åt ett hålll. Får se hur det blir och vad jag känner om tre dagar.
Inatt är det halloweennatt hemma och troligen är mina kära vänner lite runda om fötterna just nu och de flesta står och skakar rumpa på Oscars elr Cheers. Imrgon är det min tur, på OffPists årliga maskerad för branschfolket. Nice men jag jobbar stängning och på måndag kommer hälsovårdsmyndigheten så det blir en grundlig rengöring av hela diskmaskinen, golv, väggar mm innan vi går där ifrån. Så troligen går jag direkt till OffPist. Och mitt bidrag till att vinna ett säsongskort blir (håll i er) snygg festoutfit och en nyinköpt häxhatt. Skulle haft m mig elvisdräkten upp, succé!!
Nu blir det till att försöka somna, nästan omöjligt när man jobbar till halv ett, nu är klockan redan tjugo i två men det stör väl innte en pigg erica? ne, stänga av datan, bortsa tänderna, släcka och försöka stänga av allt ljud från alla fötter, småprat mm som huset innehåller brukar fungera.
Så vi försöker väl m det, godnatt erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0