hänger i tvättstugan

storstädning på gång i rum nummer fem på hestesentret. alla andra är och jobabr och jag behövde verkligen röja upp här, så blir till att tvätta, dammsuga, städa toaletten, damma och bädda om sängen :]
Ställde alarmet på tio idag men bestämde mig direkt för att skippa alarmet och sova ut så jag sov till tolv, välförtjänt! blev knäckebröd m salami (förövrigt svindyr, men vi lever ju i norge) och kokt ägg till frukost som jag åt framför tv'n och inte i min egen säng som det brukar bli..
Jobbar ikväll och efter det blir det firaande för OK som fyllde år igår!
Har precis pratat m pappa på msn, så stolt över han.. första gången för mig var det första han skrev :] saknar er, det vet ni! nästa gång hoppas jag få prata m mamma men får nog ha bra med tolamod isf för sms:et jag fick från henne för några dagar sedan hade tydligen tagit två timmar att skriva. hehe! men hon är också duktig, tekniska föräldrar jag har!
nu blir det fram m dammsugaren,
tack så länge
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0