fri dag

Min andra fria dag av tre;
Gym m lollo, bad och bubbelpool på Highland efter det och nu mackor och chill framför tv'n m oth. Jag gillar att vara ledig!
Fick pratat m Sandra idag också och jag kommer hem folk! fick ledigt den 4-9nov och just nu är min kalender tom så vill ni fika, gå på bio, prata om ingenting, gå på promenad, vad som helst så hör av er! för jag saknar er där hemma, det vet ni!
Ikväll blir det antingen wok m lollo för hanna och bella jobbar eller pizza m lollo och rebecka vår kock på Vetslia på Capri. Får se hur vi känner om en stund.
I helgen skall anna ha sin födelsedagfest, jag är övertygad om att ni kommer ja en guldkväll men jag skulle självklart vilja vara med! Men blir ju en halloween här på Geilo också, makerad på OffPist på söndag :] kommer bli bra!
Pratade m Kim igår, skype strejkade ett tag så blev mest brus och stillbilder men jag älskar att prata med honom, även det lilla! Så tryggt att veta att jag har han, alltid. Han finns alltid där när jag kommer hem. Snart har det varit vi i ett och ett halvt år och jag är fortfarande kittlande kär, i världens bästa pojkvän! tack.
ses om nio dagar
eran erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0