brevskrivning

Har gått och väntat på att få tillbaka brev från Grace, världens snällaste gammelfaster brevväxlar m mig och det är alltid något mer som ligger i paketet. Har varit tidningar, artiklar. Och igår kom det ett paket :] denna gången fick jag två reflexer, väldigt nödvändigt när jag går hem ensam i den mörka vinternatten. Sen hade hon skickat m kuvert och brevpapper som jag inte heller hade innan. TACK Grace! så nu sitter jag och skriver och skall snart när jag har ork nog gå till postkontoret och posta :] gillar post och brev, främst att få brev, precis som jag har skrivit innan så är det helt frivilligt att skicka iväg ett brev men uppskattas mycket!!
Igår var det sangriafest här på hestesentret så här kommer lite bilder från en välidgt lyckad kväll, tack OK för all mat och underhållning!

en grym tjej vid namn Maria

daniel som hela kvällen påminde mig att han saknade  sin bella

me like

Kan bara betyda en sak: bra fest!

Bryndis o h Haffi, våra älskade isländare

waka waka

vår present till OK. pizza o bowling m mig, hanna, maria, jesper,
bryndis och haffi. Precis som i ordningen på bilden som maria o bryndis
målade till födelsedagsbarnet!

Var är OK?

en skön bild får avsluta ett skönt bildspel från en grym kväll!

Nu har gjort ett till försök att tämma lösgodispåsen men sparar lite tills ikväll för nu ska jag gå och posta lite brev :] tänkte gått till gymmet också, sitter till och med i mina träningskläder. Men blir nog inte så för klockan är mer än tre och då säger de nya reglerna att vi inte får träna på gymmet. suck. men det är tanken som räknas som man brukar säga.
Vill bara säga att jag saknar min vän Lovisa, nästa gång vi ses är det snö, du ska med upp i backen och åka skidor, skaka rumpa på OffPist och hänga på fruktrean på coop precis som alla andra gör här uppe! täck för att du finns, gillar dig.
eran erica


Efterlängtat paket från faster Grace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0