bergsbestigning

Fick pratat m min kim igår kväll och efter det blev det sängen. Hade ställt klockan på kvart i fem för hade frukosten på Highland klockaan sex och skulle gå dit i frosten, wey! men när jag skulle somna så ikke, kroppen ville inte. bestämde sig för att inte alls sova så jag satt och lästa en massa sidor, bla. HN där jag såg att norvalla förlorade första kvalmatcehn, tråkigt men på lördag tar ni dom!
Blev som sagt frukost imorse och var inte speceillt trött, vaknade faktiskt av mig själv kvart över fyra i halv panik över att jag skulle försova mig. Allt gick fint och haade elva gäster!! ingenting att göra vill säga.. men kom hem vid tolv och då var det dags!
besämde igår att jag skulle gå m hanna och maria och vandra.. packade ryggsäcken m russin, choklad, solbrillor  och toblerone, snörade skorna och på m träningstaightsen som jag förövrigt har bott i de senaste dagarna :)
målet var att föjla ett vattenfall som hurtbullarna hade sett vid tidigare vandringar men vi hittade inte vattenfallet utan följde istället en stig uppför ett berg. Efter två timmars vandring nådde vi toppen, sprang bokstavligtalat upp den sista biten och gjorde segerpose väl uppe!! adrenalinkick verkligen och värt promenaden upp! blev några bilder (som kommer upp här på bloggen när jag har ork att ladda upp dom) och fika m ägg och makrill i tomatsås på toppen sen hem igen.
Satte oss i hannas rum och drack varm choklad sen lagade vi pastalåda m massa grönsaker, bönor mm. mumma! efter det gick jag hit och placerade min enorma godispåse brevid mig i sängen :] den börjar sakta men säkert krympa..
Blir frukostpass imrgon också så skall snart ställa alarmet på kvart i fem igen, hoppas bara att jag kan somna inatt. troligen inte eftersom jag ha ätit godis nu när jag har pratat m kim ett bra tag. sockerkick! haha, lyckat. Men skall försöka nu..
godnatt
erica som förövrigt har världens bästa familj! tack för att ni finns om det är något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0