101010

Var en bra dag igår, jobabde tolv till halv elva på Vestlia. Hade hand om ett sällskap bara på nio pers, gick superbra! fick pratat lite m pappa och mamma på vägen hem från jobbet också, skönt att prata med er, tänker på er så mycket!!
Efter jobb gjorde vi oss redo för fest, blev personalförfest på Hestssentret först sen OffPist och efter det eefterskål här. men svek lite på efterfesten, häll inte på till åtta som vissa andra! haha :]
Inatt innan jag och maria gick och skulle sova så bestämde vi att vi äntligen skulle få tummen ur och ta oss upp till toppen. Bestämde klockan tolv och som en trogen promenadvän gick jag upp vid tolv men då var maria på jobb, hade blivit inringd vid åtta.. Jag väntade m cornflakes, mjölk och banan framför hoppningen i luxemburg till hon kom hem. Blev tillslut jag, OK, olsen, bella, emma och louise som kom upp till toppen. Kostade 55nok och maria hade varit uppe innan så det var det väl inte riktigt värt så hon följde inte m upp. Bella, lollo och emma smet smidigt på utan och betala så det blev jag, ok och hans kompis olsen i en lift upp. Väl uppe blev det kaffe och chips och några bilder sen åkte vi ner igen. Åkte tillbaka hem, städade, handlade mat och ikväll blir det wok och kaka uppe hos jesper och maria medans de andra är och badar och har ätit pizza :]
Sitter och lyssnar på coldplay, engångsutgåvan av livekonserterna förra sommaren, GULD!
tänker på er där hemma!
bilder från idag kmr, lovar.
erica ricke carlsson


Kommentarer
Postat av: Hönsfarssan

Hej! Gött att det löper på,här hemma har vi fått igång nya datorn och ny telefon åxå.den dog ju. men jag fick hämta nummer två på on off den första gick nätverkskortet på när jag började starta upp den. sen satt jag o tjöta med en massa folk tills en förstod vad det var.hoppas du har det bra vi tänker på dej hela tiden. Kramar: tuppen,hönsmamma o lilla kycklingen.

2010-10-11 @ 17:07:02
Postat av: Avva

Så roligt att du har det bra tänker på dej hela tiden. Jag och Sarah har varit på joga,Lina tränar innebandy, Sophie pratar i telefon med Linus och Kenneth är i Skåne och jobbar. Sarah,Sophie,Lina och mormor har varit på Laxbutiken och ätit idag. Kram

2010-10-11 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0