Premiyumpraliner och tvspel

Efter en kort visit i stan åkte jag och kim till dranstugan för att träffa ett gäng ganska nedsupna, lillaluktande män som nu har suttit instängda och spelat data i ett dygn. Men jag gillar er ändå, erik, john, dan, johnny, simon, svate, adrian o linkan :]
Nu sitter vi i soffan och spelar tvspel, äter praliner och försöker boka bord för ikväll. Var inställd på att äta på stadhotellet elr grappa m lovisa men tyvärr fullbokat, även fullbokat på socitén så blev en sen middag på grekiska restaurangen Zorba. Hoppas lovisa blir nöjd och att vi blir mätta och belåtna. Efter maten blir det toligen några drinkar hos stenler m han, jb och kim innan vi går neråt stan. Måste jag berätta att jag är sjuk taggad för en lyckad kväll?!
kim's erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0